Reklamation og retur
Har du fortrudt købet af en vare? Har du modtaget en beskadiget vare eller fungerer varen ikke som den skal? Så tag det helt roligt. Vi skal nok hjælpe dig med at finde den rette løsning på problemet.
Kontakt os i dag vedrørende skade, fejl eller fortrydelse ved at sende en email til info@av-vision.dk
Hvis du vælger at kontakte os via email, er det vigtigt at du som minimum medsender følgende informationer, før vi kan behandle din sag:
- 1. Dit fulde navn
- 2. Adresse
- 3. Fakturanr./ordrenr.
- 4. Beskrivelse af skade, fejl eller hvorfor du har fortrudt dit køb.
Min vare har fejl og/eller mangler
Som forbruger har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i pris, alt afhængig af den konkrete situation.
Ønsker du at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på info@av-vision.dk Du bedes medsende en detaljeret fejlbeskrivelse. Angiv venligst faktura- og/eller ordrenummer for købet af den vare, som reklamationen drejer sig om.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 14 dage.